.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساري ميزبان رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور است
ساري ميزبان رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور است

همايش رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور اواخر ارديبهشت به ميزباني اتاق بازرگاني ساري برگزار مي‌شود

به گزارش روابط عمومي اتاق بازرگاني ساري، نخستين جلسه هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مازندران در سال ‌جاري تشكيل شد.
‌در اين جلسه نايب رئيس اول اتاق بازرگاني مازندران اظهار داشت: امسال در سايه همدلي، هيئت نمايندگان مازندران شاهد رشد و شكوفايي هر چه بيشتر فعاليت‌هاي اتاق خواهيم بود.
نصير عمرانيان محمدي افزود: علاوه بر موضوع فعال‌سازي كميسيون‌ها در سال‌جاري بايد برگزاري همايش بسيار مهم و حساس رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور كه در اواخر ارديبهشت ماه در ساري و به ميزباني اتاق بازرگاني انجام مي‌پذيرد را مورد توجه تاكيد قرار دهيم.
وي با اشاره به تشكيل جلسه‌هاي متعدد دو كميسيون گردشگري، سرمايه‌گذاري، جذب توريسم، كشاورزي و صنايع تبديلي در سال گذشته خواستار تشكيل منظم و مستمر ساير كميسيون‌هاي اتاق به مانند شد.
نايب رئيس اتاق بازرگاني سپس به ايجاد كنسولگري قزاقستان با مساعدت دستگاه‌هاي متولي از جمله دفتر هماهنگي امور اقتصادي استانداري مازندران اشاره كرد و تلاش‌هاي اتاق بازرگاني در تأسيس كنسولگري قزاقستان در ساري را شايسته تقدير دانست.
محمدي خاطر نشان كرد: كشور قزاقستان كشوري غني و با درآمد سرانه بالاست و از طريق تسهيل و توسعه مناسبت‌هاي تجاري بين استان مازندران و قزاقستان، تجار و بازرگانان استان خواهند توانست فرصت‌هاي ويژه‌اي را براي ارتقاي كمي و كيفي فعاليت‌هاي صادراتي خويش به‌ دست آورند.
وي به آماري از صادرات 115 هزار تني استان مازندران در سال گذشته اشاره كرد و بيان داشت: گرچه دستيابي به رشد 15 درصدي در افزايش صادرات در فاصله سال‌هاي 86 و 87 مي‌تواند گام مناسبي در اين مسير مهم تلقي شود ولي با بسيج كردن تمام امكانات و نيز برنامه‌ريزي منسجم و هدفمند در راستاي دستيابي به آمارهاي افزون بر اين و گسترش بازارهاي هدف صادراتي براي محصولات توليدي‌مان گام برداريم.
نايب رئيس دوم اتاق بازرگاني مازندران نيز به تشريح گزارشي از اقدامات و فعاليت‌هاي يك‌ساله گذشته در اتاق پرداخت و با بر شمردن سطوح مختلف كاركردي اتاق در جلسات استاني، هيئت نمايندگان اتاق ايران، برگزاري كميسيون‌هاي تخصصي، برگزاري همايش‌ها و سمينارها، آمار صدور كارت بازرگاني، عملكرد روابط عمومي اتاق، ايجاد دفتر نمايندگي جديد اتاق با حضور استاندار و مديران عضو كار گروه اقتصادي- توليدي استان، شركت در كميسيون‌هاي استان مانند كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز و جلسات شوراي راهبردي صنعت، تأسيس دفتر كنسولگري قزاقستان در ساري را از جمله مهم‌ترين اين فعاليت‌ها برشمرد.
احمد اصغري تلاش مضاعف براي دستيابي به توفيق‌هاي جديد در سال جاري را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اهميت برگزاري جلسه شوراي رؤساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور در ساري با تشريح برنامه‌ريزي‌هاي انجام پذيرفته در اين خصوص نسبت به تلاش همه جانبه در برگزاري هر چه شايسته‌تر اين اجلاس تأكيد كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.